Випадки цензури

17 січня 2012

Звільнено головного редактора газети “Сегодня” Ігоря Гужву

Більше тут

23 грудня 2011

Олега Дейнеку відсторонили від програми “Гроші” 

Ведучий Олег Дейнека тимчасово відсторонений від ведення програми «Гроші».

Більше тут

 

17 травня 2011
Нацрадіо відмовилось від погоди в прямому ефірі через критику влади

Національне радіо відмовилось від прямих включень з Укргідрометцентру через те, що начальник відділу метеорологічних прогнозів розкритикувала ситуацію в країні в прямому ефіру.

Більше тут

26.02.11 Гендиректор СТБ після дзвінка нардепа Бондаренко зняв з ефіру сюжет про президента

Більше тут . Редактор телеканалу спростував цю інформацію.

22.12.10 Депутати просять ГПУ перевірити заяву донецьких журналістів про порушення їхніх прав

Більше тут

Сайт inter.ua 22 листопада переривав трансляцію з веб-камери на Майдані

22 листопада сайт телеканалу «Інтер» inter.ua переривав трансляцію відео з веб-камер, встановлених на Майдані Незалежності в Києві, де проходить мітинг підприємців проти нового Податкового кодексу. Про це повідомляє «Центр журналістських розслідувань».

Більше тут

7.10.10 Люди Хорошковського цензурують новини на “Інтері”

Вихід сюжету на телеканаі “Інтер” про резолюцію ПАРЄ у “Подробицях” за 5 жовтня зазнав цензурування.

Перед самим випуском після наказу “згори” з синхрону Майліс Репс, доповідача по Україні, в телеефірному сюжеті вирізали її останнє речення: “Хотим также призвать украинскую сторону реформировать службу безопасности и прокуратуру”. Відповідно, на сайт пішла повна версія тексту сюжету, але відео сюжету – без цього речення.

Дивіться, читайте та порівнюйте.

23.09.10 5 канал. Цензура-hard

Історія про те, як сюжет про Гонгадзе не хотіли випускати в ефір і чи має “Стоп цензурі!” підтримувати “5 канал”.

Більше тут

22.09.10 5 канал. Цензура-soft

Сюжет журналістки О.Кошеленко про дороги для Януковича та Азарова, побудовані коштом державного бюджету, так і не вийшов на “5 каналі”.

Більше тут

21.09.10 Журналіст навела докази цензури з боку оточення Азарова

Журналіст часопису “Корреспондент” Ірина Соломко надала докази спроб запровадження цензури з боку прес-секретаря прем’єра Азарова Віталія Лук’яненка. Соломко продемонструвала смс, який отримала від речника прем’єра, де той умовою інтерв’ю Азарова називає авторизацію не лише тексту розмови, але і заголовку та навіть підписів під фотографіями.

Більш детально на УП

20.09.10 Cюжет журналіста СТБ Сергія Андрушка, який не потрапив у ефір телеканалу СТБ

12.08.10 Факт цензури. До відома президента

Мирослав Откович, кореспондент ТСН, для УП

Президент сказав, Президент зробив? У середу вдень Віктор Янукович задекларував таке:

“Ще раз заявляю – процес розвитку і розширення свободи преси в Україні є незворотним. І я ніколи не допущу повернення до цензури чи будь-яких інших методів тиску на журналістів”.

У середу увечері відбулося наступне: Генеральний директор телеканалу “1+1”, Олександр Ткаченко, зі слів редакторів, о 19.20 (за десять хвилин до ефіру) заборонив показувати мій сюжет про VIP дорогу, яку будують від Києва до Вишгорода. Зрештою, сюжет вийшов в ефір через принципову позицію редактора, хоча і у зміненому вигляді.            Більше тут

28.07.10 Цензура в газете “Сегодня” действительно существует и проводит ее главный редактор Игорь Гужва. Я пишу, чтобы поддержать своих бывших коллег Иру СоломкоЖеню Ихельзона, анонимов из редакции, которых я знаю, и которые написали письмо в “Телекритику Світлана Тучинська

07.07.10 Голова Національної спілки журналістів України Ігор Лубченко 6 липня передав голові Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування випадків цензури у ЗМІ, тиску на свободу слова в Україні та перешкоджання законній професійній діяльності журналістів Ірині Геращенко лист, у якому наведені окремі факти тиску на ЗМІ та журналістів у 2010 році (текст тут), а також «Узагальнений звіт за березень-червень 2010 року порушень проти ЗМІ» (текст тут). У звіті перераховані 20 випадків порушень українського законодавства щодо ЗМІ, із зазначенням, хто і які саме права журналістів і редакцій порушено.

01.07.10 «1+1» не показав «вЫсокоповажність» Януковича в основному випуску ТСН

Інформація про помилки в оформленні бізнес-форуму за участі президентів України та Шрі-Ланки не потрапила у основний вечірній випуск ТСН, хоча була анонсована телеведучею Наталкою Мосейчук.

“СЦ” припускає, що невихід матеріалу міг бути пов’язаний виключно із технічними нюансами підготовки прямих ефірів, але продовжує з’ясовувати обставини непотрапляння новини до телевізійного ефіру. Сподіваємось, що рано чи пізно, усі обставини цієї історії стануть відомі широкому загалу.

Коментарі
  1. stopcensorship сказав:

    …Ми не обговорюємо “на стороні” технічні нюанси та редакційну політику нашого каналу, не даємо нікому з цього приводу звіт. Але на цей раз, як виняток для “Української правди”, готові розповісти, що сюжет про конфуз з банером на бізнес-форумі не вийшов о 19.30 із суто технічних причин – а саме через відсутність відеоряду. Більше того, цей сюжет в принципі був ініційований редакторами ТСН, над ним працювали в останній момент і просто не встигли отримати з пулу досить якісне зображення тієї самої літери “ы”. А цитата “Української правди”, з посиланням на “співрозмовника” про те, що сюжет був змонтований задовго до основного випуску, є брехнею…

    Джерело: http://unian.net/ukr/news/news-384745.html

Залишити відповідь

Please log in using one of these methods to post your comment:

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s